Asiya__0045 benim de 3, buçuk yaşında kızım var. Onun yemeği, ihtiyacı derken kalkmak zorumdaydım. Ama anneme geçtim ben. Annemde kaldım. O saat 5 te geliyordu.
Yemekle, temizlikle o ilgileniyordu. Ben sadece yatıyor ve yemekten yemeğe kalkıyordum.
Bende namaz kılıyordum. Ama o kritik zamanlarda h kılamadım. Hep yattım. Ayağa kalkınca lekelenme şeklinde kan gelmeye devam ediyordu çünkü. Zaten abdestte tutmazdı.
Sonra durumum düzeldi. Bir de üstüne biz taşındık.
O halde çıktım geldim 16 saat uçak yolculuğu yaptım.
Şimdi yarı uzanmalı şekilde geçiyor.
Bir de namazımı sandalyede kılıyorum, ama tabi hepsine yetişemiyorum. Çok ağırlaştım. Akşam be yatsıları kılabiliyorum ancak 😕