Aysenur012 tabiki de yaptırılmalı herseyiyle kabulünüz olur tabi evlat sonuçta ama çok ağır tablolarda seyreden çok kişi duydum hatta geçenlerde instagramda Şevval adlı severek takip ettiğim fenomen vardı detaylı ultrason haftasında bebeğinin trizomi 18 olduğunu ve yaşamla bağdaşmayan bir kaç rahatsızlığı daha olduğunu öğrendi aslında bu ikili taramada yer alan birseydi ama yapmadığı için çok geç farkedilmiş ve bir çok doktor heyet onayıyla gebeliğe 6 aylıkken son verildi şu cümlesini çok net hatırlıyorum eğer onu hissetmeseydim hareketlerini tekmelerini belki daha önceden farkedilse bu kadar zor bir süreç olmazdı diye anlatıyordu.Elbette herşey imtihan hepimiz için sonuçların doğruluk oranı tartışılır herseyi tertemiz çıkıp doğumdan sonra da çıkabilir rahatsızlık ya da tam tersi , ama en ufak bir keşke dememek için kendi görüşüm gebeliğe dair olan tüm testlerin yapılmasıdır.