Kızlar bugün ayrıntılı ultrason vardı, her şey normal fakat böbrekte biraz büyüme var dedi. Erkek bebelerde oluyormuş genelde takip edilmesi gerekiyor dedi. Sizin bebişlerde var mıydı böyle bir sorun? Kendiliğinden düzeldi mi yoksa doğunca sünnet mi yaptırdınız hemen