ilknurkalayci Kızlar selaamm👋 39+2 gunluk hamileyim (erkek bebek) hiç gelesi yok gibi nstde sancı çıktı dün ama ben hissetmiyorum bazen bel ağrısı oluyor sadece sizin kaçıncı haftada doğum oldu bu arada devlete gidiyorum normal doğum bekliyoruz
ilkgozagrim__ ilknurkalayci 37+1 olduk ne gelen var ne giden ağrılar öldürüyor beni dünden beri ne zaman gelir kızçe bilmi sancı çıktı bende de hayırlısı olsun
Srfclkkl ilknurkalayci bizde tam 38 haftalığız benimde oğluşun gelesi pek yok gibi ağrılarım oluyo ama ne gelen var ne giden bayramı bulmadan doğum yapsak bari 😔
dogurangaplumba ilknurkalayci Canım bu senenin beklelerini zorla çikarttıyor doktorlar nedense hiç gelesi yok bebislerin kuzenim 40+0 da riske girerken acil sezaryen alındı bir arkadaşım 41+0 da sunilerle de gelmeyince sezaryene alındı komşum 41+ 2 de suni sancıyi taktıralı 10 15 dk olmadan bebeğini normal dogurdu bebekler içerde çok rahat 🙈🤣🤣
Beren01_ 41+1 de yatısim yapıldı. Suni ile başlatılacaktı ama korkudan mi bilmem kendi sancilarim başladı ve ertesi gün sabaha karşı doğum yaptım. Darısı sağlıkla kolaylıkla size olsun inşallah
Gmzgkck_ ilknurkalayci 39+4 dün gece ne yaptıysam geçmedi sancim az daha durayım az daha durayım diye diye sabah 5e kadar çektim sonra kesti. Şuan inceden belim karnımın altı ve vajina kısmında ağrım var bekliyorum biraz çoğalma olsa gideceğim hastaneye bizimkide oğlan herhalde bu koç erkekleri inat oluyor 🤦♀️
ilknurkalayci Gmzgkck_ Koç burçları çok inatçı olurmuş gerçekten dikkat et hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah
RM0 ilknurkalayci 40+1 doğmazsa pazartesi doktora gidiyorum koç erkekleri maşallah inatları yani beni benden aldı sancım çıktı ama ben hissetmiyorum arada geliyor