YeniGelinMeselesi aslında bakarsanız herseyden yedim ama saatli yemek çok önemli sanırım akşam 7 den sonra su soda dışında çok birşey yemedim çok acıkır gibi olunca salatalık ve havuç tüketirim genel de alışkanlık olmuş ,meyvelerimi hep öğlen yerdim mesela şeker yükleme testim bile normalin altında çıkmıştır kendinizi kısıtlamadan program yapın hem sizin için düzenli olur hem de bebeğiniz kilo alımı da güzel oluyor bir de ilk oğlumdan dolayı sürekli hareket halindeydim okula götür getir gel ev işi yemek derken 🥰