Geçen hafta adetime iki gün kala kan verdim 4.4 çıktı. Değer düşük birkaç gün sonra tekrar kan ver dedi doktor. Adetim 2 gün gecikti 2 gün daha bekleyip doktora gidecektim kırmızı renkte kanama olmaya başladı. Bildiğimiz adete döndü idrar testi yaptım negatif çıktı. Adetin sonuna doğru kan verdim 0,18 çıktı. Kimyasal gebelikmiş yani adet ile gitti. Sizinde kuvvetle muhtemel o şekil olabilir