Gelişini tam yedi yıl bekledim, o yedi yıl geçti de şu haftalar aylar geçmiyor annecim. Sen ve ben gerçek kahramanız, çok iyi mücadele verdik, güzel bi sonu hakettik :) şimdi içimde minik minik kıpırtını hissetmek, anlatamıyorum, tarifi yok. İsmini bile koyamıyorum güzel kızım, ne koysam eksik kalırmış gibi, ne desem sana layık olmaz gibi… sağlıkla gel, en büyük dileğim şimdi bu, sağlıkla gel annem…