Mommytwice2 Minik122020 bence normal değil kişiden kişiye değişir tabi ama bel ağrısı karın sistikce olan bisey
Busraaaaaakh Minik122020 benimde yarın 7 hafta olacak ve en başından bu yana kaşık karın bel ağrısı yaşıyorum doktorum normal olduğunu söyledi tabi çok şiddetli olursa onu bilemem
Hiratuba Minik122020 bende de var canım özellikle kasık ağrısı çok oluyor. Koltuktan ani kalktığım zaman kramp giriyor kasıgıma ama benim daha önceleri de oluyordu belki bebekle alakalı değildir ama bilemiyorum
Minik122020 Busraaaaaakh gercekten benımde oyle karın bel kasık agrım arada karnımın ıcı agrıyo belımde oyle ama cok degil demekki normal mıs neden oluyo brbek yerleşme sanıırm