Nazlimu ben de öksürükten yana çok fenayım ama bir bardak sıcak suya yarım limon iki tatlı kalıpı da bal koyup içersen biraz rahatlatıyo😉 hafif ılıyınca iç onu ben sabah içtim bu saate kadar öksürük yoktu şimdi yine başladı yine yapıp içtim bakalıö inşallah gece iyi gelir😉