Kızlar benim bi sorum var. Dün eşimle ilişkiye girdikten 1 2 saat sonra ovulasyon testi yaptım. Pik olduğunu gördüm. Sonra yumurta çatlaması için havuç yiyin dediklerini duymustum. Dün ilk defa bunu denemek istedim ve havuc yedim. Havucu yedikten sonra aşırı şiddetli bir sol kasık ağrısı başladı. Bu ağrının yanında regl ağrısı hiç bir şey değil yani öyle şiddetli bi ağrım vardı. Dik duramiyodum iki büklüm kaldım. Şimdi ağrim yok test yaptım bu şekilde çıktı. Benim dün yaşadığım ağrı çatlama ağrısı mıydı? Eğer öyleyse bi daha havuç yemeyeceğim çok kötüydü
