Kızlar bugün kontrole gittim. Kesede kalp atışı ekranda gözüküyor. Ama sesi açtığında çok duyulmadı. Daha sonra alttan muayne etti ve 90 dedi. Normalde kalp atışı 100/140 arası oluyormuş. Progestan ve corasprine başlattı. Ve torch isimli vie test istedi.
Daha önce bunu yaşayan varmı?