mutlubibekleyis Kızlar 30+5 teyim son zamanlarda sağ göğsümün altında kaburgam acırdı zaten ama bugün iki göğsümün arası bıçak yarası gibi acıyor bebeğin duruşuyla mı ilgilidir başına gelen var mı
Akdogan70 mutlubibekleyis iki göğüs altı orta kısım dimi safra tasi olabilir aynı belirtiler bende vardı safra taşı çıktı
mutlubibekleyis Akdogan70 evet orası allah allah başka nasıl belirtileriniz vardı bende ilk defa oluyor
MorKelebek54 mutlubibekleyis karin boslugu var ya canim orasi mi? Bazen bende de oluyo sanki icerden igneyle bisi batiyo gini hissediyorum bi kac saniye bariyo gidiyo. Sag gogus altimin orda ki kemiklerim benimde aciyo nedense resmen aciyi yani hafif bastisridfim da aci hissediuorum sende de oyle mi?
Akdogan70 mutlubibekleyis o ağrı girdiği zaman zor nefes alıyodum ve şiddetli ağrı yaşıyordum başka Bi belirti yoktu aile hekimine gitti o muayene yaptı safra taşı bu dedi ultrasona gittim hakli çıktı aile hekimi
mutlubibekleyis MorKelebek54 evet sağ göğsümün altında da vardı, bugün iki göğsümün ortası alta doğru karın boşluğu mu oluyor iman tahtası denen yerin altı mı bilmiyorum ki tam
MorKelebek54 mutlubibekleyis iki gogus aranda kemik var ya ordan asagiya kadar bak o kemigin bittigi yer karin bosligu oluyo biraz asagida oluyo orasi normal sartlarda mide orda oluyo diye biliuorum ama simdi vucudumuz degisti valla benim haftaya randevum var doktoruma sorucam unutmassam sana da soylerim canim istersen
MorKelebek54 mutlubibekleyis tamam kuzum untmassam eger kesin sorucam benim de cok agriyo cunku haber ederim sanada ☺️