Kizlar 3yil once sezeryan oldum 2yil oncede acik miyom amaliyati oldum ama kesi sezeryan boyutuyla ayniydi hatta ayni yerden kesilmisti simdi de hamile oldugumu ogrendim 3.sezeryanim olcak sayilir dikislerde sorun yasar miykm acaba cok korkuyorum 3.sezeryqni olan var mi