Kızlar 10+5 im. iki üç gündür sürekli başım ağrıyor, burnum kanicak gibi hissettiriyor, ve yanıyor, şuan çok bulantım var her an kusucak gibiyim ve başım çatlıyor. İnternetten bakınca tansiyon yükselmesi yazıyor. Daha önce tansiyonum yükselmedi bilmiyorum. Tansiyonu yükselenler yazabilir mi?