17+5 haftadayim. Bir suru seyini coktan aldim. Geriye teferruat kaldi. Ama herkes şunu da al bunu da al diyor. Bana gereksiz geliyor bazi söylenenler. Ozellikle tecrubeli anneler. Alip cok kullanmadiginiz, gereksiz gördüğünüz ürünler oldu mu? Veya herkesin gereksiz dedigi ve sizin eliniz ayaginiz olan güzel ürünler var mi? Tecrübelerinizi paylasabilir misiniz?