Hanımlar merhaba size bir şey diyeceğim ben 10+5 günlük hamileyim 3 4 gündür süren akıntım ile çok çok az denecek kadar hafif nasıl desem kılcal damar şeklinde kanama oluyor gözle görülecek kadar değil sizde de bu durum oldu mu pazartesi gününe randevu aldım ama korkuyorum da bebeğime Bir şey olacak diye acile gidip alttan da baktırmak istemiyorum