Momofelisa çok geçmiş olsun canım. Bir arkadaşımda hamileyken bebeğiyle ilgili bir rüya görmüştü bu bebeği sana emaneten veriyoruz vakti gelince alıcaz diye söylemişler rüyasında. 12. Haftada gittiğinde bebeğinin kalbi durduğunu öğrenmişti. Bunu bana ben bebeğimi kaybettiğim zaman rüyamı anlattığımda söylemişti. Çok garip ama galiba hamileyken içimize mi doğuyor ne ? Şimdi tekrar hamileyim iyi şeyler düşünmeye çalışıyorum canım gördüğüm kötü rüyaları da anlatmıyorum çok büyük ders oldu bana 🥹