Kubranur0774 kızımda sadece lambader hafif loş ışık yakmıstım oda da ama sarılık için değil karanlıkta göremem diye :) Dr. 2 saatte bir emzirmen yeterli sarılık olmaması için dedi ben de riske atmamak için 1.5 saatte bir alarm kurdum bir sürü uyusa bile oynayarak uyandırıp emzirdim. Çok şükür sarılık olmamıştı