Dlk5394 ben 27.haftada oldum.canim baya yuksekti alt ast 220 lerde falan aclik safra asidi bakıyorlar o da 29 du ilaca başladık dun kan verdim 40 lira dusmus karaciger safra da 11 e dusmus hafta ileri olursa doğuma alıyorlar ama erken olunca ilacla kontrol etmeye çalışılıyor ikiz gebelik benimki haftalik kontrole gidiyorum ben 34 35 e kadar dururlarsa o zaman muhtemelen dogum olacak en fazla 36 da sanirim simdi 31.haftadayim