mrserdogan12_ Önceki gün erken gebelikte gölge gibi çıkmıştı paylaştım hatta sabah yine erken gebelik yaptım ışıkla zor gözüküyor ama bu kaset test 5 dk içinde böyle oldu var sanırım kullanan oldumu akşama doğru kan vericem yinede
tazegebesss mrserdogan12_ Var ama henüz çok küçük 1-2 haftalık benimde öyle olmuştu günden güne yaptıkça koyulaştı 1 aylık olunca düşük yaptım rabbim inşallah size nasip etsin 🙏🏻🪽
mrserdogan12_ huysuz__ ovulasyon yaptım oda pik martın 20 snde yumurtlama gördüm bi1 ay içinde 2 kere yumurtlama olucağınıda sanmıyorum bi çok kişide ovulasyonla öğreniyor
huysuz__ mrserdogan12_ yaaa😍 bak benim de adete 3 gün kala üst üste yaptım 3 gün de pikten daha koyuydu .. adet günü de kaset testte senin ki gibi çok silik çıktı. Bence var yani kan versene 🤗
MorKelebek54 mrserdogan12_ ben cok silik gordum canim bi kac gun sonra tekrar test yap bence kac gun gecikmen oldu
mrserdogan12_ huysuz__ kan vermeye gidiyorum şuan bekeyemezdim benimde bir düşüğüm oldu 4 yıldır beklediğim bi haber bu inşallah vardır
huysuz__ mrserdogan12_ ayy Rabbim esirgesin gönlüne göre versin inşallah hayırlı haberle dönersin 🥰🤲🏼
mrserdogan12_ lidyamom hemen çıktı 5 dk geçmemiştir ama kan negatif anlamadım çok üzülüyorum ya testlerde böyle çıkıyor kan negatif
huysuz__ mrserdogan12_ üzüldüm yaa🥺 tekrar yumurtlama oluyo olabilir, çünkü pik çıkması ya yumurtlama ya da gebelik demek. Tabi kistin falan varsa o da yalancı pozitif çıkabilir. Hepsinin pozitif görünmesi tuhaf bir durum
mrserdogan12_ huysuz__ kistım yok adete 3 gün kala yumurtlama gözükürmüki ya ilk defa görüyorum 1 hafta olsa neyse salı güni adet olucam neyse hayırlısı olsun napalım
huysuz__ mrserdogan12_ bazen ayda 2 kez yumurtlama oluyo mümkün yani durup dururken pik yapmaz ya kist ya yumurtlama ya da gebelik.. Sen değerlendirme yap adet olana kadar yumurtlama ise en azından kaçırmamış olursunuz. İnşallah tez zamanda nasip olsun, bekletmesin sizi Rabbim🤲🏼