Esrashshshssh 20li haftalardan sonra daha belirginleşiyor karın. Bir de herkesin hamilelik süreci de aynı değil ya. Adet düzensizliği olan bir tanıdığım mesela 3 ay hamile olduğunu anlamamıştı , belirtisi olmadığı için. Normal yani 🥺 doktorunuz bir sorun var demiyorsa , bebeğin de keyfi yerindedir endişe etmeyin