Merhaba kızlar çok şükür Bebegim doğdu 37+2 g hemen acil spinal anesteziyle doğurdum çok korktum ya güya gün almaya gittik ama sancim olmuş tabi Bn ağrı olarak bildiğim için ama herşeyi gördüm bebeğimin sesini kendisini gördüm ya çok şükür genel istedim ben ama yapmadılar biz biliyoruz dediler zordu ya rabbim yeni doğuranlar yardim etsin bu gün 4. Günümüz ama ağrılarım dinmedi neyse orda hiç uyuyamadım ağrılardan görüşürüz kızlar kendinize iyi bakın rabbime emanet olun darısı başınıza 🤚