Merhabalar 27 Mart’ta transfer oldum bugün dördüncü günüm ilk iki gün bir şeyim yoktu ama dünden beri yani üçüncü ve dördüncü günden beri bel ağrım ve ara ara sağ ve sol kasığımda batmalar oluyor. Sizce tutulmuş mudur 5AA gün embriyo transfer edildi. Eşim de sadece Sperm şekil bozukluğu vardı. Benim tüm değerlerim her şeyim çok iyi