hnb Aden_simay betayı bilmiyorum ama alttan muaynayle erken zamanda görülüyor sizin 5 haftalık falan muhtemelen
Minigiim-vebenn52 Aden_simay 510 du ben baktırdıgımds doktor bir hafta sonra git keseyi görürsün demişti bana öyle oldu bir hafta sonra gittiğimde işte 4+5 ti hafta
Daisyy000 Aden_simay Betam 2024 tü, bebek görünmüyordu kese görünüyordu 4+3 Müş 6+6da gittiğimde bebegi gördük
Seysey61 Aden_simay beta 1000in üzerine çıkınca kese görünüyor her bebekte aynı olmayabilir ama bana doktorum bu şekilde söylemişti ve tuttu da
Aden_simay Kader_kaos hnb hafta konusunda da emin değilim ramazan dan 1 gün önce çatlama iğnesi oldum son adet tarihine göre 5 haftalık çatlama iğnesi ne göre 3 haftalık keseyi görsem içim rahat edicek
Aden_simay Minigiim-vebenn52 4+3 te görünmedi bende sık sık gitmek istemiyorum da eşiminde çok izni olmuyo
ellifccetin Benim 402 doktor on gün sonra gel keseyi görelim dedi. Yaklaşık 5000-6000 iken görülüyormuş.
Aden_simay ellifccetin gün aşırı hesapladığımızda iki katına artması gerekiyor 6 güne betamın 6200 lerde olması gerekiyor o zaman inşallah bir haftaya görünür değil mi
Tz19_ Ben kan verdim yeni 4.gun gecikmemdi 3600 cikti betam ozman gorunebilir benim erken diye gtmiyordum doktora gorunmez diye
An53 Kesenin beta değeri ile ilgisi yok, bebeğin de iğne tarihi ile ilgisi yok. Son adet tarihinize göre 5 haftalıksanız geç döllenme yoksa ki yok gibi duruyor keseyi görürsünüz hatta yolk saç da görebilirsiniz ben 5+4 te kalp atışını da duydum
Aden_simay An53 maşallah doktor cuma gel dedi ben bayram sonu gitmeyi düşünüyorum en azından kalbini bebeği hepsini öğrenirim diye