Benim dusuk riskim vardi en basindan beri. Doktor yaklaşik 2 ay calismama izin vermedi. Masa basi iş olsa git calis derdim ama su an rapor yazcam dedi. 5. Haftada 14. Haftaya kadar evdeydim. 8. Haftadan sonra dusuk riskim azaldi ve gecti sonra. Sonra doktora calismak istemedigimi isimin cok yorucu ve agir oldugunu anlattim (cocuk fizyoterapistiyim bu arada, cocuklari kaldirip indirmem gerekiyor cogu zaman) ama şu an bir seyin yok git calis dedi. Rapor yazmadi. 18 haftalik olacagiz 1 aydir calisiyorum. Sukur alıştım. Is yerim de daha anlayisli davraniyor daha kolay cocuklari veriyorlar bana. Bu sekilde 27 28 e kadar falan devam edip sonra rapor alacagim 32 ye kadar. Sonra zaten doğum izni