Zeybal34 adet söktürücü kullanmadan adet olmazdım asla kullandıktan sonra en fazla 5 gün gecikme yaşıyordum 7 ay bebek haberini aldım şuan 18+3 olduk cok şükür. Darısı senin de başına inşaallah. Ayrıca killanmam fazlaydı özellikle bıyık bölgemi alınca bile karartı kalırdı ilaçtan sonra tertemiz oldu en çok da buna sevindim. Hormonlarımı dengeledi biraz.