FeriDee babaannem bugün yttı yoğun bakıma koroner yoğun bakımda 19. Haftamdayım aklımda kalacağına ben girdim sonuçta bir saha görememek var gir gör çok kalma çık derim sonra pişman olabilirsin, herşey Allah tan bir şey olacağı varsa girsende olur girmesende Allah tüm hastalarımıza şifa versin inşllah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻