BusraBoztas Merhabalar. 6+4üm ben de. Hala şaşkınlığımız devam ediyor 🫠 kasık ağrıları ve mide yanması var uzun zamandır ama ağrılar bazen olduğum yerde kilitliyor beni o derece 🥺 sizin nasıl gidiyor kalp atışını duydunuz mu acaba ?
Handiko Merhabalar ben de 5+0 henüz çok küçüğüz. Deli gibi uyku gelmesi ve göğüs ağrım dışında hiç bir belirtim yok hatta bazen korkuyorum neden belirtim ağrım vs yok diye ama sizce normal mi 🥹
BusraBoztas Bende de bulantı vs yok ama olmaz da inşallah. Herkesin bünyesi farklı tepki veriyor. Bir kere sadece midem bulandı o da mide yanmasından dolayı. Kendimizi strese sokmayalım bence bunun için çünkü en güzel zamanlarımız inşallah 🙏☺️
Seheokmen-3 BusraBoztas benim de bulantım çok yok ama kokan herşeyden tiksiniyorum yumurta peynir gibi
Nezahatozen 6+6 yız gögüs agrısı bazen kazıkların agrı gaz sorunu cok yasıyorum karnım sişiyor devamlı yorgun hissediyorum uyku hali olmuyor
asya_aslanyrk29 Benimki 6 haftalığa tekabül ediyor ama 6051 değerle doktor keseyi göremedi dış gebelikten korkyrm sevincimi yasayamadim henüz içim içimi yiyor 😥