emir_01 ben sana şöyle anlatayım. Dahiliyeye gidip beni kadın doğum gönderdi hamile kalmak istiyorum ama kalamiyorum bununla ilgili tüm degerlerimin bakilmasini istiyorum diyosunuz özellikle kan pıhtılaşmasını belirtmeniz gerekiyor doktorum istedi özelde demeniz gerekir tüm sonuçlar ertesi güne kadar çıkıyor ama kan pıhtılaşma sonucu bir hafta sonra hatta 10 gün sonra çıkıyor. Genetik test için de genetik test bölümü var şehir hastanelerinde direk randevu alip ben gebelk istiyorum ama maalesef sonuç alamiyoruz bununla ilgili tüm degerlerime bakilmasini istiyorum doktorum yönlendirdi demeniz yeterli orda kalitsak hastalik vs herseye bakiliyor tek sıkıntı genetik testte sonuclar 45-50 günü buluyor ben sonuc cikmadan pıhtılaşma olduğunu dahiliyeden öğrenmiştim hamile kalmıştım genetik testte de aynisi çıkıyor zaten ekstra kalitsal hastaliklar var mi onlar çıkıyor çok şükür pıhtılaşma harici temiz çıkmıştı sonuçlarım . Biraz uzun oldu ama umarim işinize yarar . Sonuclardan sonra kadin doğum doktorunuza sonuçları gostermeniz yeterli . Bana coraspirin, folik asit baslatmisti hamile oldugum an yumurtlama takibi yapiyorduk iliskiye girdikten 10 gun sonra testte pozitif cikar cikmaz progesteron ve oksapar (kan sulandirici igne)başlattı. Rabbim size de nasip etsin inşallah 🙏