33+0 olduk bugün çantalar hazır bizim herseyi utulendi asıldı dolabına ama beşik araba yok daha 😂😂 mayıs 18 dedi dr ama nisan ortası 20 si gibi gelir diye düşünüyoruz biz sezaryen olcak bizim karnımda hiç durmuyor bu çocuk sürekli tekme yumruk canımı yakıyor çok bi an önce doğsun diye bekliyoruz 😁😁 hatta şöyle hastaneden falan çıkmış olayım acılarım gecsin diye zamanı ileri almak istiyorum 🤷♀️🤷♀️🙄😂