Halimeo Kizlar 34 hatfaligim bu bir haftadir elim kolum her ikisi uyusup agriyior dayanamiyorum uyuyamıyorum ağrısından
956733 Halimeo ben daha 22+3 oldum ve 19. Haftadan beri aynı şeyi yaşıyorum. Gece ağrıdan uyanıyorum. Sabah ellerim açılmıyor. Şuan mesajı bile zor yazıyorum. Bunun bir çözümü yok mu . Daha çok var benim 😞
Gizem2508 Halimeo ayy benimde 34’den sonra başladı şuna 36’yız sürekli el parmak uçlarım uyuşuyor benimde pazartesi kontrolüm var soracağım bende
Kubrademirel Halimeo öncelikle 39+4 um ama hala geçmedi düzenli magnezyum ve ilaç kullanan biri değilim sevmiyorum düzenli kullanmayı biseyi o yüzden de geçmemiş olabilir ama gecmiyo umarım bebem doğunca geçer…
Halimeo 956733 pazartesi kontrolüm var soyelyecem ama pazartesiye kadar nasıl dayanırım bilemiyorum bileklerim kolum elim ağrısından dayanamıyorum gece yatraken özelikle elim uyuşuk oluyor
Firstpreg 956733 Halimeo magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Kullandığınız magnezyum da yetersiz kalıyor olabilir.
Halimeo 956733 slm canım el kol ağrısı uyuşması için sordum dedi magnezyum kullan onu yazdı bana tekrar
Halimeo Rsahbaz magnezyum bitti pazaretsi doktora gidecem soyleeyecem bu bir haftatdir almiyorum magnezyum içmiyorum
Gizem2508 Halimeo walla benimde öyle durduk yere iki dk mesela telefon elimde hemen uyuşuyor saatlerce tutmuşum gibi sanki
Rsahbaz Gizem2508 ya bakın ben solgar kullanıyorum devletin verdikleri işe yaramıyor. Kesinlikle kullanın ağrılarınız kramplarınız çok hafifler. Uyuşma da demir veya kan eksikliğinden oluyor benim kafam acayip uyuşuyordu kullanmadan önce
Rsahbaz Gizem2508 olsun o sadece gebelikte kullanılan birşey değil. Benim bitmişti yine aldım 40 haftayım. Sonradan da devam edeceğim inş
Rsahbaz Halimeo canım ilaç değil takviye. Markası sana kalmış birşey bu arada evet doktor önerisiyle aldık. Birçok arkadaşımda kullandı. Bu arada erbatab veya venatura da olabilir