orkide123p3t ben iki kere çok ağır grip atlattım ikisindedr gitmedim serum vermiyorlar verdikleri tek ilaç parol o da çok ağrı olursa günde max 3 tane kullanabilirsin diyo arkadaşım gitti ordan biliyorum. Sizin yerinizde olsam gitmem hem bir sonuç alamayacaksınız hemde o ortama girmeniz daha kötü dediğiniz gibi.Ben bol c vitamini aldım. Hergün tavuk suyuna çorba içtim. Sabahları yarım çay bardağına limon karabiber bal yaptım boğazda mikrobu öldürsün diye gargara yapıp yuttum. Sürekli istirahat gerekir ki bağışıklık düşmesin yediğinize içtiğinize de dikkat edin mide bulantınız yoksa yemeklere bol soğan ve sarımsak koyun doğal antibiyotik şifadır.