Nurglsari Kızlar 19 haftalık olduk doktorum 250 gr dedi sizce nasıl sizinkiler ne durumdaa 🤷🏼♀️☺️☺️🌸
Zeyyno_ Nurglsari Bizde 19haftalik olduk ama henüz doktora gitmedim en son 16.haftada gittim 150grmdi
AybarssMom___ Nurglsari benim 19 haftalıkken 340 gramdı kocaman göbeği var ultrasonda bile maşallah 😁
Nurglsari momofmychildren ay maşallah doktor bana da iri bir bebek olucak dedi o yüzden şüphelendim acaba normal mi diye 😂
Acelyapova Nurglsari cok sagol canim 💕 Doktor iri bir bebek olacagini soyledi ama bakalim hayirlisi saglikli olsun butun bebeklerimiz insallah 💕
Nurglsari metemom_ ay boyunu hiç bilmiyorum ama doktor normal çok iyi bi kilo dedi kendğmde kilo almadım bebiş almış
Nurglsari Acelyapova evet bana da öyle dediler kafası da haftasından büyük büyük kafalı olucakmış hanım 😂
metemom_ Nurglsari bizimkine doktor 19 cm dedi de uzun gibi geldi bana biraz 😂 bende aynı hiç kilo almadım çok seviniyorum bebeğin kilosu normal gidince o yüzden
Nurglsari metemom_ bzimkine de bacakları uzun dedi mankenler doğurucaz galiba 😂😂 tabi öncelikleri sağlıklı olsunlar 🌸🌸
Nurglsari metemom_ ihtimak var desenize bizde anne kısa baba kısa ama biz hariç herkes uzun sülaleye çeker inş diye dua ediyoruz 😂