mrsdoruk zuleyhakoc ben 10+4’de oglum olcagını ögrendim. 11. Haftasa tekrar erkek dedi suan 12+1’deyiz
Teonam zuleyhakoc benim arkadaşımda kesin konuşmuşlardı değişmedi senin de değişmez umarım 😊 ama kendim için de değişir umarım diyorum sağlıklı olması öncelik tabi ki ama içimden geçen kız 🙈
mrsdoruk zuleyhakoc bacakları acık ve pipisi de net sekilde belliydi kordonla karısma ihtimali yok ama bakalım nolcak :) detaylıda falan degisir mi hic fikrim yok
Teonam zuleyhakoc erkek kemik yapısı var dediler ama net değil bu Cumartesi gidicem bakalım değişmek mi , en başından beri kız hissettim ve çok istedim erkek de olsa kabulüm tabi ama işte ne bilim kız istediğim ağır basıyor 🙈
Begumucer zuleyhakoc Ailelerimiz hep kıyafetlerini pembe aldı değişirse cinsiyeti yazık olucak hepsine🤣
zuleyhakoc Teonam bakalım hayırlısı Allah ne verirse o banada çoğu kişi erkek dedi bütün doktor kız dedi büyük ihtimalle bakalım değişir mi
Tugcetokgoz Begumucer 😂şimdilik öyle görünüyor prenses annesileriyiz 😊😊 bakalım aynıyız Doğumda aynı gün olurmuş 😂😂
Begumucer Tugcetokgoz Ay evet Rabbim izin verirse aynı zamana denk geliyor 😇 takip edelim birbirimizi tamam mı 🙈