Aysesultan97 merhabalar spa merkezi işleten tecrübeleri ve neler gerekli nasıl yapıyorsunuz. İşletme açarken belli bir diploma veya belge gerekiyor mu? Veya eğitim alınmış olması gerekir mi? A’dan Z ye neler yapıyorsunuz anlatırsanız sevinirim