Funda54 canım benim de ikizlerimden biri çok hareketli diğeri daha az hareket ederdi doğduktan sonra doktorum hareketsiz olanın kordonu kısa kalmış ondan dolayı hareket alanı kısıtlanmış dedi şuan 58 günlük oldular karnımda hareketsiz olan daha sakin mi bebek mesela yani iyiki öyle olmuş çünkü bazen tek başıma ikisiyle baş etmek çok zor oluyor