Brcnrcvs111 Merhaba 19 haftalık hamileyim 2 gündür rahat idrar yapamıyorum aynı durumu yaşayanlar var mı acaba acil
momofmychildren Brcnrcvs111 idrar yolu enfeksiyonu muhtemelen bende de yanma kaşıntı vs yoktu ama son zamanlarda çok sık idrara çıktım ve çıkamıyor gibiydim enfeksiyon çıktı
Mormnekse Brcnrcvs111 bende de aynı şekilde oluyordu kasıklarıma ağrı giriyordu malesef enfeksiyon çıktı hem kanda hem bagirsakta ihmal etmeyin gidin bebeğe etki etmesin geçmiş olsun
Brcnrcvs111 momofmychildren bi tehlikesi yok dimi insan ister istemez korkuyor ilk gebeliğim olduğu için ilaç kullanıyor musunuz
umudumhicbitmez13 Brcnrcvs111 tehlikesi var ben öyle biliyorum dokturunuzla konuşun enfeksiyon kötü bebeye geçe bilir
momofmychildren Brcnrcvs111 eğer enfeksiyon geçmezse riski olabiliyor tekrar tahlil verdim yine yüksek çıkarsa doktor kontrolünde antibiyotik başlayacağım
Brcnrcvs111 momofmychildren o zaman enfeksiyon çıktı bir süre beklendi önlem alınmadan tekrar çıkarsa mı ilaç kullanacaksınız
momofmychildren Brcnrcvs111 Çarşamba idrar verdim yüksek çıktı doktor direk ilaç başlamak istemedi cuma tekrar verdim Pazartesi günü duruma göre ilaç başlayacağım
Brcnrcvs111 momofmychildren aaa o zaman içim yine rahatladı hemen ilaç vermemiş momofmychildren inşallah enfeksiyonunuz geçer de bende hemen yaptırayım da ona göre doktoruma sorayım
momofmychildren Brcnrcvs111 bence de yaptırın ihmal etmeyin ilerleyen haftalarda Allah korusun erken doğuma bile neden oluyor diyorlar
Brcnrcvs111 Melike_4949 inşallah hiç biri değildirrr daha öncelerde kum problemim vardı ufak üşüttüğüm zaman tetikliyordu ama bakalım inşl değildir öyleyse bi soruj olur mu ki
Melike_4949 Brcnrcvs111 yok olmaz ben hsmilligim boyunca kum döktüm toz şase kullandım birde bir kere iki tane serum vermişlerdi böbreklerim temizlensin diye ondan sonra epey hafiflemişti geçmiş olsun