Ber277 Kızlar hem emziriyorum hem de hamileyim emzirmeye devam etmelimiyim doktorum sıkıntı olmaz dedi bazıları emzirme diyor
yaasemin Ber277 bendr emzırırken kaldım 15 aylıktı bır ay daha emzır bırak dedı öyle yaptım memeyı bıraktık normal süt içiyor artık
Nnoktaa Ber277 doktorunuz sıkıntı olmaz demiş (doğru demiş) o nedenle bazılarının ne dediğini umursamayın 🥰 gönül rahatlığıyla emzirin.
Fatma2sre Ber277 bnm doktorumda 1 yaşa kadar izin veriyoruz ddi. Kızım 13 aylıktı hamile olduğumda bıraktık bizde
mavikalpvemavikalp Ber277 doktorunuz sıkıntı olmaz dediyse Burdakiler sıkıntı olur derse emzirmeyecek misiniz? 😅