Malatya’da yaşıyorum. Bebeğim yaklaşık nisan ortasına doğru doğacak. Şu an burası 16-17 derece gündüz. Bebişi geceleri ve dışarı çıkarken nasıl giydirmek lazım? Odaya termometre aldım ona göre giydireyim dedim ama kafam hala karışık. Yenidoğana uyku tulumu olmuyormuş kundak yapmayı düşünüyorum battaniyeyle ama battaniye ince mi kalın mı olmalı içine ne giydireyim?. Dışarıda wellsoft kundak lazım olur mu? Deneyimli anneler fikir verirseniz çok sevinirim….