Aysenurayse ilkaaay şu an erken rahmin toparlanınca kullan alt karın bölgeni toparlar . 10 gün sonra takmaya başlayanlar var ama tabi sen durumunu bilirsin . . Sezeryan bölgen çokta terlemesin o dikiş alınırken sor doktoruna kontrolünde .
Vandb ilkaaay benimde bir hafta oldu doktorum hastaneden eve gider gitmez tak dedi eski usül sar gerekirse ama toparlanırsın hemen dedi cesaret edemedim 4.gün kontrole gittiğimde korseyi sordu niye takmadın diye şimdi 2 gündür takıyorum