Kızlar özel hastaneye gidiyorum 36+6 haftalıgım her hangi bir şikayetim sancım yok doktorum bayramda tatilde olucakmış başka bir doktor gelicekmiş kim geleceği belli bile değil o sebeple bana gel sezaryanla alalım diyor, ben normal zamanını beklemek istiyorum ama bir yandan da hiç tanımadığım bir doktorla yapabilir miyim bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız?