Merak ettim bende toksoplazma 37% antikor pozitif cikti 2 ay önce kan aldiklarinda ama doktor bununla ilgili bana birsey demedi sadece tahlil sonucunda öyle yaziyordu sadece demirim düsük diye demir ilaci vermisti..bu iyi biseymi yoksa endise etmem gerekiyormu? Nasil toksoplazma olmus olabilirim bilmiyorum bile