Seher1234seher Kızlar nasılsınız.Hamilelikte kan sulandırıcı iğne ya da hapını kullanıp yan etki olarakta;kalp çarpıntısı,nefes daralması, şiddetli baş ağrısı ve mide bulantısı gibi şeyler yaşayan var mı aranızda
E_Duha Seher1234seher ben ikisinide kullanıyorum ama sadece sürekli mide bulantım var diğer reaksiyonlar yok ..
snowglobe Seher1234seher onlardan olduğunu düşünmüyorum . yani herkeste farklı etki edebilir . ilk hamilrliğimde iğne şimdi 2.de hap kullanıyorum hiç böyle şikayetim yok. Sizin ki hamilelikten kaynaklı olabilir. Benim ilaçları kullanmadan iğne duruşmada başlamıştı
orkide123p3t Seher1234seher saydıklarının çoğunu yaşadım ama yan etki olarak mı bilmiyorum 🤣😂 gebelik bu herşey olabilir nomrladir diye düşündüm hep
Hatice2306 Bende kan sulandırıcı iğne vuruluyorum sabah akşam ara ara bende de bulantı oluyor ama iğneden olduğunu düşünmedim açıkçası. Hamilelik hormonlarindandır😊
Bilibon Eczaneyede sordjm hatta bulanti yaomaz duymadim dedi hormonlardan ilk oglumda 20. Haftaya kadar bu dada 7-12 arasi berbat bulanti kusma gecirdim bu hafta iyi gibiyim igneye devam