Deletedmom_88 Skck ileri işlenmişleri tanıdığınız iyi kasaplardan alıp ya da kendiniz yapıp arada bir tüketebilirsiniz bence iyice pişirip. Ama genel olarak çok yememek lazım özellikle marketlerden alınanlardan 🥺
ozgekader Skck Normalde yasak evet ama insanında sevdiği canının istediği şeyler be hafta yemesek ikinci hafta illaki istiyoruz canımız çekiyo güzelce pişir bir sorun olmaz ben yedim her zaman yani canım istedikçe hergün değil ama canım çok istedikçe yedim afiyet olsun sanada 😊
Minkkelebekk Bende hep yedim iyice piştikten ve kasaptan alındıktan sonra sıkıntı olmaz Allahın izniyle markettekiler yenmemesi gerekiyormuş
bahocum Skck sucuk iyi piştiyse ve çok sık tüketmemek şartıyla bir şey olmaz diyolar. Ben de bulantılarım geçince ilk sucuklu tost çekmişti canım deli gibi çok iyi pişirip yedim hayatımda yediğim en iyi şeydi o an valla 🥲 sonradan hiç aklıma bile gelmedi
Newmommyy Skck ben her hafta yiyorum sucuklu yumurta 1 kere canım istiyor çünkü iyice pişirip yiyorum. Market sucuğu değil çünkü salam sosis gibi işlenmiş olanları tüketmemek lazım. Kasap sucuğu yiyebilirsn demişti doktorum.
Beggg Skck böyle şeylere çok takılmayın bence sosis salam sucuk hepsinden yedim bazen çiğ bile yedim hiçbir şey olmadı oğlum şu an 5,5 aylık😅 bazı şeyleri kuralmış gibi konuşuyor herkes çok da kulak asmayın robot değiliz neticede