Arkadaşlar tüp bebek tedavisine başladık ama benden bazı kan tahlilleri istediler onların içinde Lupus Antikoagülan da var. Referans aralığı ( 0-1,2 ) olması gerekiyor benimki de ( 1,28 ) daha önce böyle bir şey yaşayan var mı bu kan tahlili veren lupus nedir Çok önemli bir şey mi ve referans çok mu yüksek bilgilendirirseniz çok mutlu olurum 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼