Geçmiş olsun bir bebeği kaybetmek çok büyük bir acı fakat şöyle düşün binlercesi böyle var mesela ben doğumdan sonra kaybettim bir gün yaşadı acının büyüğü küçüğü yoktur tabiki ama inan daha yıpratıcı sen o yüzden kendini toparla ve yeniden hazır olduğunda bebek sahibi olmao için deneyin pıhtılaşma varmı sende ona bı baktır