Kızlar merhaba 31 haftalik hamileyim bı kızım olacak benim Kendi doktoruma her zaman muayene olurum ama bugün başka bir doktora muayene oldum bana gelişim geriliği ve kilosu çok az dedi kendi doktorum bu zamana kadar böyle bişey demedi hep normal dedi moralim çok bozuldu bugün kendimi çok kötü hissediyorum ya bebeğime bişey olursa diye için içimi yiyor 😏😔 kilosuda 1500 gram falan dedi küçük kalmış bebeğin dedi sizce 31 haftaliga göre normal mi kilo alır mı çok üzülüyorum ya böyle dedi diye bu durumu yaşayan varmı 😔 bundan sonra rastgele doktora muayene olmucam