Kızlar bende gebeliğin başından beri kansızlık var özellikle 29. Haftadan sonra bu hat safhaya çıktı yani çok düşük doktor dozu bile yükseltti gün içinde iki sefer al dedi kansızlık bebekte kalp ritim bozukluğuna bile yol açtı sonradan düzeldi allahtan ama dün kan tahlili oldu sağlık ocağında ebe çağırdı yine dedi değerler çok düşük ilacını kullan diye birkaç kişiden duydum kansızlık problemi olan kişiler doğumdan sonra öZellijle sezeryandan sonra toparlanmada sıkıntı yaşıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum doğumuma da 5 gün kaldı gerçekten öyle mi doğumdan sonra toparlanma sürecinde bu kansızlık sorunu