Kızlar ben 3 aylık hamileyim vücudum da 4 senedir mantar var ve iyice yayıldı arada bi şampuan ve krem kullanıyorum şuan mantarlarım iyice azdı ve kaşınıyor hamilelikte kremleri kullanmam da bi sakınca varmı başına böyle bi durum gelen bilgisi olan yazarsa sevinirim .