Bsra_ayz Kızlar sağ gögüsümün altında bir uyuşma var 17 haftalik hamileyim neden sizlerde var mı böyle bişey 😢
Hulya06 Bsra_ayz Canım o haftalarda bende de vardi uyusma,karıncalanma,agridan kipkirmizi oluyordu doktora sordum normal dedi prolaktin hormonundan dolayı oluyormuş🤷♀️
Bsra_ayz Hulya06 böyle sağ gögüsümün tam altında kaburgam da sanki uyuşuyor sanki içinde böcek var sizinkide öyle mi oluyor du
Hulya06 Bsra_ayz Aynen göğüsün altinda oluyordu hormonlardan oluyormuş çekecez artik 🤷♀️ şuan 27 haftaligim gecti bakalim bidaha tekrarlanmaz😫.Ins seninde gecer canım 🙏